Konkurranseturn jenter

IMG_7192.JPG

BILDE: Solveig Merckoll Berg i Budstikka etter uttak Nord-Europeisk mesterskap i 2016. Foto: Karl Braanaas

Asker Turnforening sine konkurransepartier for jenter er delt inn i grupper på krets/regionalt nivå og nasjonalt/internasjonalt nivå. Alle våre konkurransepartier er lukkede grupper, og kan ikke meldes på uten tildelt plass på disse turnpartiene. Ta kontakt for prøvetrening.

KRETSPARTIER

Kretspartiene er partier for dem som ønsker å trene flere ganger i uken og å være med på konkurranser. Det er trenerne som bestemmer hvem som er på hvilke grupper ettersom hvordan treningens opplegg er. Gruppene er i hovedsak inndelt etter alder, og vil på trening bli tilpasset etter nivå.

Kretspartiene trener 3 eller 4 dager i uken.

TRENINGSTIDER HØSTEN 2021

Apparatturn jenter Krets 8-11 år

Mandag kl. 15.45-17.30 (Holmenhallen)

Tirsdag kl. 16.30-18.15 (Holmen Turnhall)

Torsdag kl. 18.00-20.00 (Holmen Turnhall/Holmenhallen)

Apparatturn jenter Krets 12 år +

Mandag kl. 18.30-20.30 (Holmen Turnhall)

Tirsdag kl. 15.00-17.00 (Holmen Turnhall)

Torsdag kl. 16.30-18.30 (Holmen Turnhall)

Fredag kl. 16.00-18.00 (Holmen Turnhall)

NASJONALE/INTERNASJONALE PARTIER

Apparatturn jenter Mini Rekrutt

Dette er satsningsgrupper for dem som ønsker å satse på turn og trene på et høyt nivå. I samråd med trener kan man få tilbud om å starte på denne gruppen hvis man er motivert til å prioritere det som forventes for å satse på dette nivået.

Apparatturn jenter Rekrutt

Apparatturn jenter Nasjonal

Apparatturn jenter Stige/FIG

ATF%20Foto%20Julie%20Skranke%20IMG_21010.jpg

BILDE: Julie Søderstrøm i skranken på trening sammen med Solveig Merckoll Berg, Martine Rustøen Skregelid og Ida Holde Bjørkelund.

Turndrakter - defileringsdress

Se info for kjøp av turndrakt og defileringsdress HER

Facebook grupper - bli medlem

ATF Apparatturn jenter Krets 8-11 år

ATF Apparatturn jenter Krets 12 år +

ATF Apparatturn jenter Mini Rekrutt 1

ATF Apparatturn jenter Mini Rekrutt 2

ATF Apparatturn jenter Nasjonal

ATF Apparatturn jenter Rekrutt

Påmelding

di6Ra45i9%20Jpeg.jpg

Lukket parti betyr at det er satt krav til forkunnskaper/ferdigheter for at medlemmer skal kunne være med. Det er kun Hovedtrener og koordinator for Turn kvinner som kan legge til medlemmer i lukkede partier.

Holmen Turnhall og Holmenhallen (Holmen fjell-/idrettshall)

adr. Vogellund 20, 1394 Nesbru, Asker

Hovedtrenere

Crina Pruice er hovedtrener i ATF for Turn kvinner.

Alexander Sunde er hovedtrener i ATF for Turn menn.

Koordinator og Sportslig ansvarlig

Alexander Sunde er koordinator og sportslig ansvarlig for Turn kvinner og Turn menn i Asker Turnforening og kan kontaktes for spørsmål og administrering: Alexander.Sunde@askerturn.no