Velkommen til Asker Turnforening 

 

 Asker Turnforening har tilbud til deg enten du er barn, ungdom, voksen eller litt mer voksen.
Asker Turnforening har mange dyktige trenere som alle ønsker å gi deg en god treningsopplevelse.

De ulike tilbudene finner du under fanen til ApparatturnBarneturnRGTropp-Akro-Bounce og GymX Voksne.

Les mer om vårt Treningstilbud HER

Nyheter

Årsmøte avholdes på Scandic hotel mandag 18. mai klokken 18.00

 

Da myndighetene nå har åpnet opp for at man kan samle 50 personer under samme tak, ønsker vi å kunne gjennomføre årsmøtet på Scandic hotel i Asker. Grunnet begrenset antall må vi i den sammenheng ha påmelding. Frist for påmelding er mandag 11. mai kl 12.00, og påmelding sendes til e-post adresse: adm@askerturn.no

 

 

 

06.05.2020
- MP

Etter Regjeringens pressekoneranse i går, 24. mars ble det lagt frem at de strenge restriksjoner fortsetter. Noe som betyr at haller, gymsaler og fellestreninger uteblir til over påske. 

Administrasjonen jobber fremdeles og besvarer de henvendelsene som måtte komme.  I tillegg til dette benytter våre trenere seg av å sende ut treningstipps til ulike grupper i foreningen vår - vi prøver å gi et treningstilbud til våre alle aktive. Enten via FB, mail eller her på vår hjemmeside.

Vi oppfordrer også alle til å besøke vår youtube kanal: https://www.youtube.com/channel/UC8rxkDRMYCmHNrGpWCDixwg

Ta godt vare på deg selv og dine i denne spesielle tiden vi nå er inne i 

Hilsen

Monica Pfeuti

Daglig leder

 

 

 

25.03.2020
- Monica Pfeuti

Barneidrettsforsikring dekker nå også egentrening. 

NIF har åpnet opp for at barneidrettsforsikringen også dekker egentrening hjemme nå som ingen har lov å drive med organisert idrett. Du kan lese mer om dette på NIF sine sider.

 

25.03.2020
- Monica Pfeuti

Til alle våre spreke gla`trimmere.

Vi ønsker å kunne gi dere også et treningstilbud og det kommer da her på denne siden:

Gå en tur i nærområdet ditt. Dersom du ikke kommer deg ut - gå der du bor, enten i trapp eller på gulvet. Vær i bevegelse!

Stå på både tå og hæl - bytt på ti ganger og gjør denne øvelsen 3 ganger. Altså 3 x 10

Bøy bena til 90 grader - lat som at du skal sette deg ned på en stol. Gjenta øvelsen 10 ganger. Gjør denne øvelsen 3 ganger. Altså 3 x 10

Sett deg ned på gulvet med rette ben og prøv å ta på tærne dine. Hold i 10 sekunder og gjenta denne øvelsen også 3 ganger.

Push ups - enten på gulvet eller så står du mot en vegg, 10 stk. Denne øvelsen gjentar du 2 ganger. Altså 2 x 10

Og helt til slutt - strekk deg helt opp mot taket, og pust godt ut.

Ønsker dere alle en god treningsøkt. Ta godt vare på deg selv og dem du har rundt deg.

Vi gleder oss til å se dere alle igjen når denne spesielle tiden er over.

Varm klem fra Bente og Monica

26.03.2020
- Monica Pfeuti

 

 

Vi gjør oppmerksom på at vi per nå ikke har hørt om personer på kurs eller trening som er smittet av korona, MEN vi velger allikevel å AVLYSE ALLE våre partier.

 

Partiene vi holder stengt er følgende:

 

Gla` trimmen, RG akademiet, RG for alle, RG diamanter, RG perler, RG mini-rekrutt, apparatturn jenter krets 8-9 år, aspirant jenter og gutter, turn for alle, apparatturn jenter 8-10 år, bounce, gymX voksne, alle barnepartier som er på barneskolene; Heggedal, Rønningen, Jansløkka,Bondi og Borgen skole samt alle våre konkurransepartier.

Vi holder våre medlemmer fortløpende oppdatert, både her på hjemmesiden og via FB.

 

Vi ønsker alle en god helse, og at dere passer på hverandre med god håndvask og hygiene.

 

 

 

 

11.03.2020
- Monica Pfeuti

Kalender

Mai
MTOTFLS
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Aktiviteter

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket