Nyheter

Den tradisjonelle juleavslutningen er avlyst p.g.a. smittesituasjon. Semesteravslutning blir derfor markert internt i de ulike avdelingene.

Nærmere informasjon vil komme!

24.11.2021
- MonicaP

Hei alle.

Gla`trimmen (aerobic) starter opp igjen i Holmen fjellhall, idretthall tirsdag 17. august kl 10.00 - 11.00

Ønsker man en gratis prøvetime er det bare å komme!

Gla`trimmen er hver tirsdag og torsdag kl 10.00 - 11.00 frem til jul!

Velkommen skal alle være!

15.08.2021
- MonicaP

Det arrangeres gratis trening i Askerhallen i uke 26, 27 og 31 for barn 1 - 4 klasse

Fokus på aktivitet, trivsel og mestringsglede

04.06.2021
- Monica Pfeuti

På årsmøtet den 4. mai ble det valgt nytt styre. Gratulerer til Kathrine Helgesen som styreleder, Preben Richter som nestleder og nytt styremedlem Åse Linda Tynning samt varamedlemmer Sissel Henriette Lingaas og Tanja Tronstad. Klubben er også svært takknemlig over at styremedlem Geir Inge Fevang, Mai Lill Suhr Lunde og Bente Dobbertin vil fortsette sitt store engasjement for klubben med så mange flotte, ivrige, store og små utøvere.

05.05.2021
- Monica Pfeuti

Trinnvis gjenåpning av aktiviteter innenfor idretts- og kulturområdet

Regjeringen besluttet 22. april å legge Asker kommune på tiltaksnivå 5b i covid-19-forskriften. De nye tiltakene trer i kraft fra og med 26. april og gjelder til og med 9. mai. Dette innebærer også enkelte lettelser knyttet til idretts- og fritidsaktiviteter for barn og unge.

Asker kommune legger til grunn følgende trinnvise gjenåpning av aktiviteter innenfor idretts- og kulturområdet for barn og unge under 20 år.

24.04.2021