Hei alle.

Selv om Asker kommune velger å innføre mindre strengere tiltak mot korona enn Oslo, må vi i Asker Turn avlyse treningen for våre gla trimmere gjeldende fra 10. november. Det er p.t. stopp i organisert trening for de som er over 20 år, noe som gjør at vi må avlyse gla`trimmen inntil videre.

Nærmere informasjon rundt oppstart vil bli annonsert på denne siden.

Sportslig hilsen Monica

09.11.2020
- Monica Pfeuti

Minner om at det nå er meget viktig at alle våre utøvere oppretholder de gode smitteverntiltakene som allerede er igangsatt. Det skal være trygt når man er på trening både i ulike gymsaler på skolene, idrettshallen i Askerhallen og i Holmen turnhall/fjellhallen.

Hei igjen,

I går, 11. november kom Asker kommune igjen med oppdaterte smittevernsregler, og det er igjen åpnet for at alle barn og ungdommer under 20 år kan delta på organiserte treninger, så lenge de er friske og ikke i karantene.

Avsnittet om at elever fra skoler med røde tiltak ikke kunne delta, er nå bevisst tatt helt bort.

Ønsker alle barn og ungdom under 20 år fremdeles velkommen til trening hos oss i Asker Turn :) Vi følger de retningslinjer som foreligger, og alle som trener hos oss skal føle seg trygg på trening!

Ta vare på deg selv og hverandre.

06.11.2020
- Monica Pfeuti

Mandag 12. oktober er det kommet nye oppdateringer i den nasjonale smittevernveilederen for idrett. Se endringene her.

12.10.2020

Hei alle.

Påmelding til våre åpne partier er nå klart og kan gjøres ved å lese instruksjon under:

26.06.2020

Årsmøte avholdes på Scandic hotel mandag 18. mai klokken 18.00

Da myndighetene nå har åpnet opp for at man kan samle 50 personer under samme tak, ønsker vi å kunne gjennomføre årsmøtet på Scandic hotel i Asker. Grunnet begrenset antall må vi i den sammenheng ha påmelding. Frist for påmelding er mandag 11. mai kl 12.00, og påmelding sendes til e-post adresse: adm@askerturn.no

06.05.2020
- MP