RYTMISK GYMNASTIKK på Billingstad skole 1- 5 klasse

Vi starter opp i uke 3. Her tilbyr vi trening i rytmisk gymnastikk for 1-2 klasse og 3 - 5 klasse på Billingstad skole.
Dette er et unikt tilbud til deg som holder til ved Billingstad, om å få lære mer om verdens vakreste idrett

2020-01-14
Eir Helena B. Gimse

Første trening er mandag 13. januar

RG-for alle 1.-2. klasse:
Mandager kl. 17.00-17.45

RG-for alle 3.-5. Klasse:
Mandager 17.45-18.30

Her får du innføring i idretten rytmisk gymnastikk,  trene på triks med tau, ball, ring, køller og vimpel, øve på spagat, slå hjul, gå i bro, fin bevegelighetstrening litt styrke, mye koordinasjon, og dans til musikk!

Trener er Stella Marie Holmboe

Stella er flere ganger norgesmester og nordisk mester i Rytmisk Gymnastikk, hun er også en dyktig orienteringsløper. Stella har trenerkurs og flere års erfaring i å trene nybegynnere i Rytmisk Gymnastikk.

Viderekommende grupper:

Vi har grupper for de som ønsker å trene mer, og som ønsker å konkurrere! Kontakt vår hovedtrener for mer informasjon:

Bente Bjanes tlf: 92026364

Påmelding:

Følg denne linken for å bli registrert som nytt medlem:

Er du allerede medlem av askerturnforening, bruk denne:

Ved spørsmål, kontakt hovedtrener, Bente Bjanes tlf. 92026364

administrasjonen: adm@askerturn.no