Treningstilbud

APPARATTURN

Apparatturn har tilbud for jenter og gutter i alderen fra 4 år og oppover og vi holder til i turnhallene på Holmen, Nesbru. Turn kvinner og Turn menn en av de meste spennende og utfordrende idrettene som praktiseres i Norge i dag. Det krever, styrke, utholdenhet, og dristighet. Treningen gir unik kroppskontroll, smidighet og styrke og danner grunnlag for nærmest alle andre idretter. Turn passer for alle og de aller fleste begynner på turn uten å ha noen bakgrunn fra annen idrett.

BARNETURN

Gym/trim har tilbud for store og små. Et bredt tilbud for alle aldre. Her legges det vekt på allsidig trening i form av lek, styrke og bevegelighetstrening

RYTMISK GYMNASTIKK

Rytmisk Gymnastikk er en gren for jenter. Man bruker småredskaper som tau, ring, ball, køller og vimpel. Kroppsbeherskelse og smidighet er blant det vi trener mye på. Vi har Norges beste utøvere i denne grenen, men også treningstilbud for de som ønsker å trene litt.

TROPPSTURN - AKROBATIKK - BOUNCE

Tropp-Akro-Bounce har tilbud for jenter og gutter i alderen fra 5 år og oppover og vi holder til i turnhallene på Holmen, Nesbru. Vi tilbyr morsom trening med våre populære Bounce partier 1 eller 2 dager i uken på bl.a. Fast-track trampoline, dobbeltramp, airtrack, tumbling, minitramp/trampett og stor trampoline - alt som spretter er gøy! Troppsturn for de mest ivrige; og er den raskest voksende turnidretten i Norge, og flere og flere får interesse for Troppsturn - en lagidrett der en trener i apparatene tumbling, trampett og frittstående.

GymX VOKSNE

Tekst kommer.

Asker Turnforening ønsker deg velkommen!